petek, 18. september 2015

Poskus pri projektu Tractus

V soboto 29.8.2015 smo naredili poskus spusta balona. Pred poskusom sem natisnil nalepko, ki sem jo kasneje prilepil na vrhnjo ploskev sonde. Na nalepki je pisalo, da če slučajno kdo najde sondo naj pokliče na mojo tel.št. in dobi denarno nagrado (v primeru, če bi se nam poskus ponesrečil). Izrezal sem še luknjo v sondo, katero bo uporabljala kamera, da bo lahko snemala. Kasneje po tem je moj oči v prikolico naložil vse stvari in odpeljal na prostor na katerem smo izvajali poskus –na travniku. Pogrnil sem dve odeji zato, da sem zavaroval zelo občutljiv balon ( ko se bi dotaknil trave bi počil). Povezali smo jeklenko do balona s cevjo. Sledilo je povezovanje od sonde do padala in balona. Ko sem to uspel narediti skupaj z očijem in mojem prijateljem Jernejem smo začeli polniti balon, ki je iz lateksa. To je trajalo kar nekaj časa. Povedati vam moram, da smo balon pilotirali z dvema vrvicama (eden je pilotiral eno vrvico, drug pa drugo). Balon nismo spustili tako visoko, saj je kar naenkrat začel pihati veter in nismo tvegali. Po približno pol ure smo sondo potegnili nazaj na tla. V sondo sem dal tudi GPS in dodatno baterijo. Za poskusom je sledilo pospravljanje. Na koncu pa smo se posladkali s palačinkami. Pripravljam pa tudi videoposnetek, ki ga je posnela kamera iz sonde in ga bom objavil naslednjič. Še vedno pa čakamo dovoljenje za pravi spust.














Ni komentarjev:

Objavite komentar