petek, 1. maj 2015

Potek projekta Tractus

Do stratosfere (približno 30km visoko nad Slovenijo) želim poslati vremenski balon, ki bo s seboj nosil zanimivo opremo: kamero ali več kamer, GPS, senzorje, telefon, grelnik in drugo. Za ta projekt sem se odločil, ker zelo rad raziskujem države, vesolje, svet in o tem tudi veliko vem. To je moj prvi tako velik projekt. Zanj sem se odločil tudi zato, da bom mogoče dobil kakšne nove podatke, da se kaj novega naučim in zanima me kako bo to potekalo. Mogoče pa kamera v objektiv ujame kaj nenavadnega. Pri projektu bo sodelovalo tudi nekaj mojih prijateljev in sponzorjev. Sledite blogu in izvedeli boste več.

Potreboval bom helijev balon (800g), 1 ali 2 kameri katere bom dal v svojo sondo in dobil bom posnetek poleta, ki bo po končanem spustu tudi objavljen. Potreboval bom še GPS ali telefon za gps, padalo, vrv, sondo (stiropor), gretje,  plin helij, senzor za temperaturo in tlak…

Kako bo potekalo?
1. Najprej bom sestavil sondo da bo vse na pravem mestu (sledite nadaljnim postom o sestavljanju sonde)
2. Napihnil bom helijev balon in naredil nekaj poskusov
3. Balon bo skupaj s sondo vzletel v zrak
4. Pri višini 20 do 30 km bo balon zaradi tlaka počil
5. Ko bo počil se bo odprlo padalo in sonda bo padla nazaj na zemljo (kjerkoli v Sloveniji)
6. S pomočjo Gps-ja bom sondo dobil nazaj v roke

Na sliki si lahko pogledate začetek izdelave sonde.




Ni komentarjev:

Objavite komentar